/>/>
www.3loveislove3.blogspot.com

1.1.12

hidup aku tnpa dia lagi ):

assalamualaikum 
hyep >_< 
SELAMAT TAHUN BARU KAWAN2 SAYA 

korang , tahun baru korang mesti bestkan , sara ?? berkecai kawan2 hidp sara tnpe dia dah xde mkne lagi da , dia pergi tnpe pikir pjg sara sedih , smpai bila sara akan terus cmni , sara ada xde sape2 lagi selain dia , sara xde tmpat untuk mengadu nasib lagi lepas nie , sara da xbole na mnje ngn sape2 lagi , ): ): ): npe dia buat sara cmni , npe dia xbg sara untuk btolkan masalah nie , hnya satu mset nie dia terus berubah sara da xtahu na ckap cmne ? na mara pada yg mset sara tu dia xthu pape , dia bukan tahu sara tgah lepak ngn iejat , ! gggggggrrrrrr 

YA ALLAH APA SALAH AKU YA ALLAH , AKU XMAMPU LAGI , AKU DA KUAT UNTUK HIDUP LAGI YA ALLH , AKU XBOLEH HIDUP TANPA DIA , AKU SAYANG DIA YANG ALLAH !!

"" b npe b xbg syg kesempatan untuk menjelaskan masalh nie , npe b terus jdi cmni , b da bosan ngn syg kew ? syg xde niat na na kata cmtu pada b , syg da geram sgt ngn b ! ! susah kew b untuk paham semua nie . syg cuma sygkan b jew , bnyak kengn kita b , syg xley lupakan ! b jgn la tngglkan syg ! ! ""

ggggggrrrrrrr npe semua nie berlaku pada sara , sara da xsngup lagi , ! ! !

aini , zaqiah , fadz dan apah aku xkuat lagi hidup , aku mintak maafkan korang kalau ak ada buat salah , halalkan makan minum aku ye , aku da btul2 xde kudrat lagi pale aku pening sgt2 mlm tdi aku xckup tidur , maafkan aku korang ! ! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...