/>/>
www.3loveislove3.blogspot.com

20.2.12

aku terasa !

assalamualikum
 hyep >,<
 huhu sara da xtahu na cter pada sape , selalu sara amek tahu pasal dia time kita rapat 
(skrang rapat lagi tapi da jarang contat . ) sara rindu dia sgt2 , sara xtahu bila lagi sara akn bertemu dia
sudahkah dia maafkan sara nie ?
alahai susahnya hati nie 
sara rasa na ngis bila sara teringat dia 
sara rindu kita lepak sama2 
apah . aini , zaqiah dan fadzilah
aku rindu korang sgt ?
wei korang aku minta maaf kalau aku buat salah ngn korang beb ! 
aku xtahu cmne lagi na mintak maaf dekat korang ag 
hidup aku sunyi tanpa korang 
aku rindu korang sgt2 
mgkin aku luar korang nmpak aku biasa jew tapi dalam hati aku ? 
aku menangis dalm snyap 
aku xpena tunjukkan muka kau yang tengah sedih 
korang lagi penting dalam hidup aku ? 
tanpa korang sape aku nie 

:: serius aku syg korang lurve u buddies ::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...