/>/>
www.3loveislove3.blogspot.com

14.2.12

assalamualaikum 
hyep ):
nie dituju pada sahabat sara yang sara hormati sekali 
izinkan sara untuk gunakan bahasa sara ngn dia 

pada sahabat aku 

beb sori la sbb buat kau kecewa aku xde maksud na buat cm tu , serius beb aku xsnggup kehilagn dia buat kali nie , aku terlalu syg an dia , aku try untuk melupakan dia , aku da belajar beb tapi dia dtg mencari aku , aku try xna cari dia , aku try buang dia jauh2 dari hidup aku tapi tiap kali aku pejamkan mata aku nie , aku nmpak byg dia , otak aku xpena lupakan dia sesaat pun setiap masa aini aku merindui dia , aku tahu iejat bnyak sakitkan hati aku , kecewakan aku tapi aku rasa da lali semua tu , aku cter kat kau sbb aku xtahu na luahkan pada sapa ? sbb aku anggap kau pham aku , kau akan merasai kesedihan aku da kepayahan aku untuk dapatkan cinta aku pada iejat , serius beb ! aku xpena disygi cmni , selalunya org akan tingglkan aku selepas dia minta clash , aku tahu aku buat kau mara ngn pagai aku nie tapi aku harap sgt kau restui la hbgan aku ngn iejat , jgn buatkan aku seba salah ngn semua nie syg , aku xsnggup kehilagn kau dan iejat mmg susah na pilih antara sahabat aku ngn pkwe . tapi sekurang2nya kau mengertikan apa aku maksudkan , aku pun xboleh hidup tnpa kau , tanpa kau hidup aku xsmpurna , walaupun dulu kita xrapat tapi aku rasa kita kwn nie cm da lama sgt2 da sperti 19 tahun , aku syg sahabat2 aku . tapi aku minta korang simpati ngn aku , aku jnji apa jdi ngn aku2 akan tngung sorg2 aku xkan bgthu korg semua , jnji aku pada korang semua ! 


:: maafkan aku aini , zaqiah , apah dan fadzilah  maafkan aku ! aku xdapt jdi sahabat baik korang semua tapi aku berusaha menjadi yang terbaik untuk korang ::

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...